händelserikt.

igår var vi på brandt's igen för att hoppa och studtsa till mindre bra musik
vilket var hur skoj som helst. drinkpaus och flum i bollhavet vilket slutade med
att vi smög ut som beck och gunvald. tappat.

one three hill går avsnitt efter avsnitt precis som vanligt på söndagar numer.
säsongen går mot sitt slut vilket känns lite både och.
det ska bli skönt att komma hem, träffa alla igen och
konstatera att sandviken är precis som vanligt.
börja träna på riktigt igen för att snart inse att det är en hel
evighet kvar till nästa säsong börjar igen. wierd.

jag ska hälsa på farmor när jag kommer hem! fika och bara vara, lyssna på hur det var när farmor var liten och springa över till busigaste kusinerna ever.
sen blir det sommar och jag ska slita på verket, vara ledig var tredje vecka och hitta på en massa bus precis som förra sommaren! roadtrips, hej sverige!

för övrigt dök en av höstens favoriter bara upp i huvud helt plötsligt.
mats kermerlöf - zackarias
jag vet åtminstonde att det är en till mer än jag som får
ett leende på läpparna över ovanstående rad.
det var en minst sagt skum kväll med många minnen.
när jag är hemma igen ska vi dricka vin ur thékoppar för att intala oss själv att det är vaniljthé med chokladsmak.

nu har jag egentligen inte att skriva längre. ett inlägg mest för skrivandets och gamla tiders skull.
nu ska jag återgå till one three hill och mitt täcke.
skrämmande. / peggy

du är mysig och jag vill ta del av det.
på riktigt.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback