frågetecken.

onsdag. lilllördag? kan man stava ett ord med tre l? såg hemsk skumt ut.
aja, onsdag eller låtsaslördag jag har iaf krypit ner under täcket i min säng!
mina vänner här är på brandts och mina vänner hemma är och quizar.
varför är jag hemma tänker ni? och det tänkte jag faktiskt också ett tag tills jag insåg att
jag behövde lite ensamhet för en sekund.

mest skriver jag ett inlägg för att jag är en söt snällbåt som skriver för att jonas gillar att läsa det.

valdiesere känns som ett frågetecken så emma börjar sin sommarsäsong tidigare.
jag får väl ta med mej pappa om inte annat! :)

snart helg igen, badhusfest. jag är ett enda stort frågetecken över det också då jag jobbar på söndag.
det regnar mest, grått och blött om dagarna vilket gör att det mesta faktiskt känns rätt opepp.
fast formation är skoj och vi tränar på elefantsväng. wiho! :P

jag ska nog kika på lite resor igen, jag vill åka dit lejonen bor. där kan man kolla på massa massa djur och massa massa flera stjärnor. jag gillar stjärnor. dom finns liksom där fast dom kanske inte gör det egentligen. skumt.
men fråga emelie för hon vet att det är sant.

nej nu har jag inget vettigt att skriva mer, som alltid ungefär.
min säng står åt fel håll fortfarande förresten, det betyder att jag ser en tavla på lasse varje gång jag vaknar och att elaka tomten och melvin sitter på en stol längst ner i fotändan, men jag antar att det inte har så stor betydelse egentligen. jag har en inflamation i handleden också. aj och typiskt.
men jag överlever som alltid och gör det med ett leende på läpparna!
för övrigt har jag blivit kär i en jacka, den är fin och vill nog vara min. jag måste bara ha en peng först. eller två.
nu har jag inget ovettigt att skriva mer heller så jag tackar för mig.
ta hand om varandra. - peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback