down.

dagen har bestått av shopping, klippning av hår, träffat syster o ätit mat på max!
det kändes som att det var en evighet sen vi var i storstan och ica maxi var som
världens största affär där det fanns precis allt. vilken juice ska man välja när det finns
trettio olika att välja bland? skumt.
hemvägen ägnade jag åt att sitta i baksätet inkurad i mitt täcke med min kudde kikandes på
stjärnorna ut genom fönstret. funderingar över allt och inget och för första gången sen jag kom
hit i december så längtade jag faktiskt hem på riktigt till mitt alldeles egna rum på vallmogatan hemma hos mamma o pappa.

jag ska sova nu, jag önskar bara att du fanns så jävla, ursäkta svordom, mycket närmare ibland.
mest bara för att jag skulle behöva en sån som dej lite då och då. ungefär som nu.
someday.

jag har saknat ditt skratt, jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

tidvis


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback