änglar.

jag har precis kollat på säg att du älskar mig.
säger för mycket om hur det faktiskt är på riktigt. hua.

imorgon har jag uppåk. 
det värsta är att det går åt helvete!
vi åker formation dagarna i ända, det är roligt och vi är bra!

på lördag är det fest med tema M vilket innebär att diverse kändisar intar branäs!
haha. stenhårt !

jag och mina minibusar ska flyga flygplan på skidorna.
barnen flyger till thailand, mallorca och allt där emellena till astrid 4 år ska åka iväg.
jag - vart vill du flyga astrid?
astrid - dit säger hon glatt och pekar på himlen.
jag - jaha, till himlen?
astrid - ja, jag ska hälsa på min morfar, han bor där nu.
jag - okej astrid, flyg iväg, men glöm inte att säga hej till min farfar, han bor också där.
astrid - jaha, är han också en ängel?

barn är söta och kloka mest bara för att dom acceptera hur saker är utan att grubbla över det.
ibland vill jag också vara ett barn.
ta hand om er. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback