15 mars.

dagens bästa:
solsken
mina två minibusar som åkte hela(!) amundbacken. coolkids!
popcorn och melodifestival hos emma och ida.
filmer på cdon för nästan inga pengar alls.
att jag har slutet av rädda willy kvar att se till frukosten imorgon.
emelie i all ära. klokast hela dan, varje dag.

dagens icke bästa:
reslutatet i årets sm-final i bandy. depp.
handledgöront.nu
gul jacka som sjunger på skånska. rädda mig världen.


reflektion:
så länge det är fler bra saker än icke bra är jag glad och nöjd vilket är huvudsaken!

konstaterat:
jag gillar gult och jag gillar skåne, fast inte tillsammans.

slutord:
ni hittar mig arbetandes i skidbacken imorgon, söndag, vilket innebär att jag, peggy sue, signar ut och säger
godnatt sverige, ni närmast hjärtat är saknade!


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback