vattenkrig.

nu är det helg! idag har jobbat i massor, kilade hem strax efter åtta från sandvik däremot.
är det fredag så får man smita. och är det varmt får man ha vattenkrig.
 tog med mig kimen ut till ginborn en sväng  efter jobbet och hälsade på min andra familj.
det vill säga emelies familj. skratt i massor åt mamma lenas historier.

imorgon väntar äventyret på mig igen, jag ska leka bland träden tillsammans med kidsen.
skoj! hoppas på sol så man kan bättra på brännan lite!

dagens plus till att jag fick träffa en saknad plutt som jag inte sett till sen förra sommaren.
dagens minus till att du äns inte ringer på fredagar längre!! du kanske tror att allt är bra för att jag inte sitter och gråter vid ett bord på brandt's med mina gäster och skidelever runt mej längre. jagvetintemenjagvetattjagsaknarförut.

ibland önskar jag att eleka tomten var hemma, han är mjuk att kramas på.
fast man sover gott i en säng med randigt lakan och prickigt täcke ändå... utan tomten.


jag kommer inte höra av mig igen och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp
någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
fundera?

god natt.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback