söndag.

nu är jag äntligen ledig en vecka igen.. jag behöver få sova!
har kämpat för att hålla ögonen öppna så fort jag suttit ner idag.
det är alltså söndag, imorgon väntar en ny vecka. jag fick avsluta veckan med en beck film och massa mys och man kan väl inte begära mycket mer av en söndag egentligen?

insåg idag att all ära till att få lyssna på sin favoritmusik när man jobbar, men oj vad timmarna sprang iväg fort efter halva dagen när jag insåg att det var söndag och en massa bra program på p3. tack sveriges radio jag gillar er. 
 
vi får se vad kommande vecka erbjuder mer än ledighet, en trip till gävle på torsdag är väl nästan det enda som är helt spikat då vi måste ha våran specialbeställda bajapäron till midsommar!
och förövrigt har ju jag även förälskat mig i ett par solglasögon.. rosa! jag hoppas dom finns kvar. och för er som vet om min tidigare crash på nisses solglasögon, okej på nisse själv också, så kan jag faktiskt berätta att dom här är ännu finare! wiho!
saknar förövrigt elaka tomten och klicksaken som jag och jess fick låna på kharma en gång..
den kom till bra användning på siesta och finns nu i tryggt (?) förvar hos en skånepojk som förmodligen sitter och klickar rundor var och varannan dag! ;P

det är sommar, snart midsommar som för första året för min del ska spenderas i ginborn.. det blir nog sjukt bra faktiskt!

idag insåg jag för första gången på jättelänge att jag borde ta mig tid, det känns konstigt och är konstigt att hälsa på där. men jag måste finna mig i det, en dag försvinner dem man älskar mest och då är det försent.
jag ska försöka skärpa mig.

det finns nog inte rikigt ord för hur mycket saker det är jag vill göra i sommar, jag ska försöka hitta tiden och pengarna till det. oavsett hur det slutar väntar en underbar höst utan gula löv och varma halsdukar vilket känns helt overkligt.
jag ska skriva och berätta om det när jag insett att det är verklighet.

funderar på att titta på en till beckfilm innan jag ska sova. fast jag kommer nog somna så fort jag lägger ifrån mig datorn.
först ska jag dock kika vad sommaren erbjuder för konserter. ge mig.
ett riktigt brev med frimärke. duett.
sov gott / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback