söndag.

kollat in lägenheten idag, vart till valbo o gävle med mami även.
handlat på ikea och lite sånt.
ska till lägenheten och måla lite i veckan, blir nog bra det där tillslut.

hunnit med lek och bus på äventyret idag också.. personalfest imorgon med ännu mera bus.
ska städa ur skåpet i veckan.. gillar inte att städa ur skåp.
efter den här veckan får man inte klättra i träd och busa som man vill längre.
tråkigt, och lika för alla tyvär.

oj vad klockan är mycket, jag ska sova.
förmiddag hela veckan plus helgen. och vad händer sen?
joo, peggy plutt e ledig en vecka och tar gärna emot idéer om vad man ska sysselsätta sig med för bus.

kikat fotboll med emelie och kimen ikväll.. ätit kexchoklad. vi har ju några sånna!
vann en såndär stor kexcoklad igår vi ;P
planerat lite för små roadtrips i sommar som förhoppningsvis blir av.
backyard babies o takida i augusti :)

nej, nu ska jag sova så jag orkar pallra mig upp när klockan ringer!
kämpigt.. men det är bara att gilla läget :)
/ peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback