kultiration.

åter en dag med eftermiddag.
avslutade gårdagen med att vara klok och oklok tillsammans med emelie på donken.
lite glass och lite funderande över allt och inget. me like.

bränner en skiva till våran bil nu, okej emelies bil.
men hon tror att min dator är hennes dator så då måste hennes bil vara lite min.
är ju faktiskt trots allt bara hon som kan logga in på min dator just nu utom jag :P
förövrigt blir det nog den mest blandade men däremot bästa skivan i alla kategorier.
HEJ SOMMARmusik!

nej nu ska jag ta en snabbdusch, fixa en matlåda och sen kommer min bästing förbi en stund.
sköt om er vänner. grattis till skånska pojkar som tar studenten imorgon. stora killar! :)

puss kram


kommentarer
Postat av: L

Jag hoppas Jimmy Jansson får vara med på din sommarskiva :)

2008-06-04 @ 14:12:42

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback