i'll be.

det är sommar, egentligen inte så varmt, lite moln på himlen också men solen skiner och just idag räcker det för min del!
ligger inne på mitt rum faktiskt, de flesta andra jobbar. jag har precis bränt en ny skiva till emelies bil igen.
vad gör man inte när fröken skickar ett mail med en lång lista på låtar hon gärna vill höra i sin bil? jo man bränner en skiva såklart.
det är verkligen sommar, ligger i min säng med fönstret öppet och spelar massa bra musik, när det blir paus mellan låtarna inser jag ännu mer att det är sommar för det blir liksom inte tyst, utan grannen har också öppnat fönstret och spelar ännu mer musik. vi har nog inte rikigt samma smak egentligen, men det är så sommar så egentligen funkar nästan all musik.

ikväll väntar fotbollsmatch för min del, sen blir det hem och lägga sig på soffan och kika på em.
blir även en cykeltur till gymmet vid två när kimen slutat jobba så ska vi träna lite.
imorgon är det sverigematch som står på schemat och vi ska våldgästa jess! kan väl knappt bli bättre.

den långa packningslistan är skriven och vi har redan börjat bocka av saker på den.. det är som sagt en del saker som behöver införskaffas innan vi flyger iväg men vi är på god väg!
snart väntar en flytt även.. skumt. hejdå hemma.
kanske ska jobba lite extra då så man slipper bära flyttkartonger till tredje våningen.. haha :P
fast ärligt talat borde jag väl kanske jobba en massa extra egentligen om alla mina planer ska gå ihop!

förövrigt drömde jag om skidor och danska kids inatt.. vi sjöng imse vimse spindel.
arbetsskadad?
sköt om er. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback