heja zlatan?

okej, tyvär inget mer heja zlatan för denna sommar.
men onsdag stog på schemat igår vilket innebar fotboll, öl och vin hos sanna med tjejerna!
jag och emelie var de enda två som var lediga idag så vi var taggade trots förlust.
ett besök på lillpubben för att sörpla i oss en rosa panter sen bar det av till kharma.
folk med ryska fotbollströjor, trubadur och lita mera rosa pantern! HEJ onsdagsfylla det var inte igår !

avslutade det hela med att i en kvart fundera om det där var efterfesten just för oss vilket vi till slut insåg att det inte var.. klokt konstaterande som givetvis inte togs av mig. började promenaden hemåt till vallmogatan istället.. en paus i vårt nya camp på parkeringen för att vila lite innan vi fortsatte mot hantverkarbacken för att låna en tändare på en annan efterfest.. hanverkarbacken innebär även att det är max tvåhundra meter hem till mig kvar.. jaja till slut kom vi hem och vaknade lika pigga och glada som alltid idag.. what?
vi har åtminstonde tagit oss till gävle för att hämta ut pass, baja päronen och införskaffat världens finaste solglasögon.
för övrigt dagens plus till killen på polisstationen i gävle som en dag har utbildat sig färdigt till sveriges snyggaste polis.
verkar dåligt.

nu ska jag packa sen bär det av ut till ginborn, jag tackar för en trevlig onsdag, önskar er en glad midsommar och återkommer på söndag eller när det passar. ett år äldre och ett år klokare! dock förmodligen fortfarande lika glad och lycklig som den där peggyn i femårsbubblan.
akta fästingar om ni lägger blommor under kudden.
puss o kram. / peggy.

kommentarer
Postat av: claudio.

kortet är postat, bara så du vet! jag har mina stunder alltså. :)

2008-06-19 @ 17:06:26

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback