fredag.

magen kurrar. ska platta håret sen laga lunch.
sen cykla iväg till gamla trogna 68an som alltid står och väntar.

läst saker från förut, från jättelängesen förut.
wierd. längtar alltid lite tillbaka när jag läser det där.
till dit man fick rymma där allt blev bättre åtminstonde en liten stund.

egentligen behöver jag inte det där längre. inte alls.
det är liksom ingen idé att rymma längre.

det är sol, underbart.
i borlänge är det peace & love. en massa bra band.
men jag är hemma, egentligen inte bitter för jag mår förtillfället bäst av att vara hemma.
ska se om vi kan styra upp något annat bus i sommar, vi ska åtminstonde styra upp en sommarfest
i soliga roliga ginborn. attans vad jag gillar den bryggan på morgonen! :)

nej nu ska jag som sagt göra mig klar. kort dag idag, sen helg! tackar.
sköt om er. / peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback