äventyret.

hejdå världens bästa och roligaste jobb.
äventyret blir inte detsamma igen, vi har haft avslutningsfest idag.
tävlingar, vattenpistolskrig, lek och alla i sjön med kläderna på.
haft rikigt kul!

ska åka upp till högbo och plocka ur skåpet nån dag, har samlat på mig sjukt konstiga saker
i mitt skåp under dessa år faktiskt. allt ifrån en uppblåst badboll, till en cowboyhatt till ett ölglas.
sounds good.

även tränat med kimen idag, undra om jag får lov att säga hej och välkommen träningsverk imorgon
kanske? återstår att se, halsen beter sig underligt. orkar inte det längre. aj luftrör.
får se om det blir lite löpning med kimen imorgon kanske, kan behövas!

ser ut att bli takida och backyrad babies i augusti åtminstonde vilket låter som en toppenidé tycker jag.
nu blir det att lägga ner datorn och sova. kommer somna så gott så!
gonatt. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback