midsommar.

midsommar är slut och det är min dag. min alldeles egna som har varit mycket bra.
vaknade i ginborn av att halva släkten jansson och en till familj sjöng för mig. spelade på kastruller och hade sig. tackar! ;D

midsommarhelgen är som sagt spenderad på en halvö i storsjön.
det har varit en midsommar som rankas högt.
nu har vi hållt i gång i fyra dagar i sträck jag och emelie så jag känner mig faktiskt lite sliten idag.
har även den konstiga känslan igen av att jag har ett par solglasögon på huvudet fast jag inte har det.. haha sällan!
annars har dagarna i ginborn innehållit det mesta. allt i från en traditionell midsommarafton med tipsrunda, dans runt midsommar stången och sill till bastubad i natten, tequila på bryggan i soluppgången, posebilder på mullen, så-längeskutan-kan-gå-allsång till riktigt dragspel, hippivila på bryggan, filminspelningar med rose och sjukt mycket skratt.
man kan väl egentligen konstatera att spriten har flödat och vi har haft jäkligt roligt!
tack släkten jansson, thorell, bäfver för trevliga dagar :P

imorgon väntar jobbet igen, jag ska cykla dit på min nya cykel :D

ett år äldre vill jag citera lasse för att det han säger är klokt. för att många har att lära av orden.
"du har ett ansvar i livet, att älska dig själv. så gott du kan. det är ditt enda ansvar, ditt enda uppdrag och din enda möjlighet"


avslutar veckans sista inlägg med ännu fler ord som jag tycker är värda att fundera på.
Live for the moments you can't put into words.

ta hand om er.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback