8 juni.

oj vad dagarna går.. som alltid när man har en ledig helg.
soligt och varmt har det åtminstonde varit.. jobbat och träffat tjejerna lite.

förmiddag imorgon, skulle behöva någon som ärligt talar knuffar mig ur sängen eller möjligen häller en hink vatten över mig.. det kommer bli tugnt att kliva upp känner jag. gosh.
får hålla ut i sju dagar sen ledighet igen.

nej, nu ska jag försöka ta tag i det här. ge mig motivationen.
igår hittade jag en fyrklöver. jag önskade mig en hemlighet. jättehemlig.

sitter och letar en låt så jag kan göra en ännu en skiva till emelies bil.. fast jag hittar den inte och orkar inte gå ner till mammas dator där den finns. typiskt.
lyssnar på håkan även. jag vill ha sommar, skåne, festival och håkan jämt.
eller åtminstonde ibland.

jag vill ha tacos. men tobias svarar inte. typiskt !!
nej nu ska jag göra nåt annat. inget vettigt. borde ta tag i mitt liv.
men icke idag. imorgon är en ny dag och jag ska ta mig i kragen.
ta hand om er. det är klokt.
adjö.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback