5 juni.

dagarna rullar förbi, två dagar kvar sen helg.
däremot har jag varenda dag fullbokad från och med klockan fjorton idag till på söndag.
jobb på sandvik och äventyrarna, ledare på ett läger, nattvandra med laget och kalas hos sanna.
så rastlös hinner jag nog faktiskt inte bli i helgen!
ville även åka till min kusin som tar studenten idag men har man ett jobb så måste man ju sköta det.
nationaldag imorgon, inte ledigt då heller. men storhelgsbetalning åtminstonde. tackaaaar.

sjukt varmt är det ute iaf, fantastiskt !!
legat ute på gräsmattan o glassat lite, vart varmt och jag gick in.
snart ledig igen.. nästa vecka plus helgen kvar men det är snart ändå :P
undra vad jag ska hitta på då.. kom gärna med ett förslag eller tre för jag blir rastlös hemma när alla jobbar!

för övrigt har elaka tomten blivit skåning! utan mej!!
lite smått avundsjuk på honom sådär men det var jag som var en dålig människa och glömde honom :P
jag får hoppas han bli väl omhändertagen även fast jag saknar honom.. men de ger mej ju alltid en anledning att åka ner till skåne igen för att hämta honom. eller kanske inte?
det snurrar i min skalle.. och som det snurrar. lägg av.

snart är det min dag, jag blir ett stort barn. ush och fy.
fast man blir nog inte äldre än man gör sig.. och blir man 19 år när man gör ett vuxenpoängstest borde man nog inte gnälla egentligen.. haha :P
grattis till hemliga rävar och skånska pojkar som tar studenten idag. fy fan va ni är bra :)

det är så synd att du är så söt !!
morr.

storasyster är hemma igen! me like :D
/ peggy



kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback