3 juni.

redan juni, nästan läskigt vad fort allt går.
sitter hemma, jobbar eftermiddag hela veckan, borde vara ute i solen. sitter inne och tankar massa bra musik istället, inser att jag måste vara en av de mest rastlösa människor, trött på att vara hemma efter en dag!
inser att mina lediga veckor ligger helt fel denna sommar, jobbar så fort det händer något. grr.
jag vet precis vad det är jag saknar, därför jag är trött på att vara hemma.
vet inte rikigt hur jag ska förklara det eller ändra på det, men jag antar att det kanske går över?

jag har nån slags dröm som jag inte riktigt vet vad jag fått ifrån också.
men en vacker dag så hoppas jag den blir uppfylld, vet inte rikigt hur det ska gå till heller..
men jag jobbar på det? nja.

jag vill ligga på en brygga i solen med kära vänner, eller så vill jag typ bara äta langos med en väldigt ny men en väldigt kär vän!

håkan hellström - för en lång lång tid
tack tack tack.


kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)
Kram

2008-06-03 @ 10:54:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: hemliga räven . igen .

när kommer du tillbaka ? börjar bli tråkigt här.

2008-06-04 @ 14:04:03

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback