26 juni.

jag har jobbat länge idag, jobbat in lite tid så man kan
smita tidigare utan och förlora massa pengar imorgon.
bra där!

idag ramlade det ner en överraskning till mig i brevlådan,
det var inget riktigt brev med frimärke det var ett nallebud
från världens sötaste annie. det är nog få som kan
uppskatta en sådan sak så mycket som mig får jag för mig ibland.


mys och lugnt i helgen? jag har inte rikigt bestämt mig men det skulle jag behöva.
imorgon blir det åtminstonde picknick med tjejerna om vädret tillåter och på lördag väntar furuvik.
då ska vi leka och titta på massa söta djur, jag, emelie, kim, isak och sebastian.
tre stora barn och två små barn :)

nu ska jag sova, har lite att pyssla med innan arbetet imorgon.
ta hand om er. / peggy

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback