18 juni.

idag sov jag sådär länge igen, som man inte får göra så ofta nu för tiden.
hur härligt som helst! sen blev det en fika med maria på stan, vi har även hunnit med ett besök på systemet en trip till gamla goda årsunda och tagit oss en glass hos anna på hennes jobb. skönt med lediga dagar.
snart väntar fotbollsträning, ja verkligen snart faktiskt. halv sex drar vi igång, sen blir det hem och duscha, kamma till sig och kila över till sanna för fotboll och öl! heja sverige!! taggat.

igår var jag riktigt duktig, gymmet med kimen för jag tänkte att jag säkert skulle få sitta på bänken på matchen.
men icke, fick spela från start och spelade hela matchen. vinst med 4-0 mot årsunda. alltid skönt att vinna ett derby. ;)

midsommarhelgen närmar sig vilket känns helbra, spendera lite tid från hemmet och välkomna soluppgångar på bryggan i ginborn. det är vi bra på!
och på söndag får jag faktiskt äta tårta. my day. :)

nu ska jag hänga tvätt och byta om till träningskläder.
ta hand om er. jag saknar skånelandet och langos lite :P
/ langos-tjejen


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback