16 juni.

snart väntar fotbollsträning. sandviken har blivit sig likt och det regnar igen.
som sagt varit ledig idag, hur skönt som helst att äntligen få sova ut.

har inte så mycket vettigt att komma med, ungefär som alltid alltså.
kan upplysa med det intressanta att jag har tappat bort min dosa till internetbanken.
varför det alltid är jag som tappar bort saker vet jag inte rikigt.

får även se vad morgondagen erbjuder, ledig och inga planer?
stämmer inte alls för att vara mej, brukar alltid har nåt bus på g.
men nu väntar inte bus förän onsdag och framåt men då har jag åtminstonde nåt att se fram emot.

ska kika på smhi nu om det tänker bli nåt bättre väder i veckan, sen blir det att leta fram fotbollsskorna och åka iväg till träningen. ta hand om er.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback