12 juni.

ligger på min prickiga säng och lyssnar på musik. har precis städat så nu tycker jag om mitt rum igen.
ska snart iväg och träna lite, springa lite orientering om inte foten sviker.
har inte varit duktig utan jätteduktig i veckan, bra peggy!

igår var vi in till gävle igen, tog andra sprutan så nu blir det ingen mer spruta förän i vinter när vi är hemma igen.
fixade nya pass, och oj så söta vi blev på korten. som alltid när jag och fröken jansson är i farten såklart!
baja päronen är beställd till midsommar och ett par nya skor införskaffades även under gårdagen. good good.
vi har skrivit en lista på allt som måste köpas innan vi åker, det är en del så lika bra att börja nu så vi inte bli ruinerade sista veckan i augusti.

som alltid när jag städar tar det lite tid för att jag hittar en massa saker man glömt att finns,
idag hittade jag ungefär allt som får mig att sakna branäs, vi ses till vintern igen vänner.
hittade en hel hög med skidskolekort bland annat, jag har ett favoritkort i den högen. på mig, några kids och min favoritpraktikant.. om man nu får favorisera sina praktikanter? jag vet inte, men jag får för jag saknar honom.

tre dagar kvar sen ledig vecka, imorgon är det min tur att tippa! wiho!
fotboll på en onsdag, på sommaren, på en ledig vecka och med en ledig emelie dagen efter. tackaaaar! ;)
och midsommar ska spenderas i ginborn med ett gäng av godingar!

nej men nu regnar det ju tydligen, fatta man ju! nyss sken solen.
nu ska jag bära ner lite tvätt. sköt om er.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback