torsdag.

nu är jag tillbaka här igen. efter ett eftermiddagsskift på 68an
som har innehållit lite arbete och lite korsord. jag är inte helt bra på
det där med korsord än but i'm working on it.

känns som jag bara går runt och trivs just nu.
facsineras av vänskapen, jag älskar den.
att kunna vara borta i ett halvår och knappt prata med varandra för att sen komma
hem och umgås som om det vore igår, att ha träffat personer till och från i totalt max
två månader men ändå kan ha hur roligt som helst och känns som man känt varandra i evigheter, eller kanske det största av allt, att hitta den där vännen som man kan dela allt med, som man tror man känt sen man var en liten kid fast det var sen gymnasiet och den som förstår sig mer på dig än vad du själv gör ibland.
det är facsinerande.

känns även hur bra som helst att jag ska få uppleva det största någonsin i höst.
se den riktiga savannen, ha otaliga stjärnor att titta på, fundera över allt och inget
i lugn och ro, njuta av turkosa hav och rosa solnedgångar, leva utan måsten och
utan rutiner. och bästa av allt, att jag får göra det med den bästa vännen i alla kategorier.
emelie.

jag ska sova nu så jag kommer upp i tid imorgon.
ska iväg och träna innan packning och jobb.
godnatt med er och ta hand om varandra. :)


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback