tisdag.

solen skiner idag, äntligen! soligt och härligt även om det blåser lite.
har fått ut otroligt mycket av denna dag hitills och än är den inte slut.
började med en löprunda tillsammans med kimen imorse, sen blev det
hem och duscha så promenerade vi upp till lägenheten och målade lite.
efter obalans på stegar och rus på en roller åkte vi hem och bytte om igen,
sen blev det minigolf och glass i högbo. jag vann ;)

kvällen erbjuder mat, allsång och mys hemma hos chricken med
kära vänner och en storasyster!

otroligt skönt att vara ledig faktiskt, göra lite vad man känner för ibland.
skulle vilja åka ut till stugan någon dag, har inte hunnit med det alls i sommar.
bada lite i havet och åka massa båt!

annars snurrar det väl lika mycket som alltid i mitt lilla huvud och jag kan väl
konstatera att senaste dagarna har saker inte alls känns lika jobbiga.
min kära kalender fylls mer och mer för var dag som går och det känns otroligt bra att ha en
massa skoj att se fram emot i tid och otid. :)

nu ska jag snart åka iväg, ta hand om er gott folk.
/ peggy.




stugan.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback