natt.

det är mörkt ute, det betyder ofta att det är dags att sova.
och det är precis vad jag ska försöka göra nu.
efter tretton timmars jobb känns det som att det inte borde vara några problem med att somna idag.

har inte så mycket att skriva just nu, ska betala resan imorgon.
ett tack till p3 som förgyllde hela min dag genom att sända en timmes lång
intervju tillsammans med håkan hellström kvällen till ära.
den fick mig att fundera, sakna lite extra och le sådär som man aldrig
gör efter elva timmars jobb annars. TACK!

nu ska jag sova så jag förhoppningsvis orkar städa mitt rum innan jobbet imorgon.
det är ett kaos iklass med mitt rum i branäs just nu. illa illa.
kläder överallt och lite till.

en önskan.
- peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback