klart och betalt.

min och emelies resa i september är betalad.
hej och välkommen semester!

har precis städat klart mitt rum..
har en del tvätt att ta hand om däremot. typiskt!
men snart väntar arbetet så ingen idé att tvätta nu iaf eftersom
min familj är far away åt olika håll och ingen kan hänga det på tork åt mig :P

fyra arbetsdagar kvar sen har jag tagit ledigt i fem dagar. oh yes.
sen två arbetsdagar sen sju lediga dagar igen.

fint väder ute, soligt men lite blåsigt. fast ändå varmt.
borde inte ligga i min säng egentligen, men känns inte som
någon större idé att styra upp något eftersom arbetet väntar om två timmar.
ligger med fönstret öppet och lyssnar på musik. antar att halva kvarteret hör,
men det bjuder jag på!

bjuder även på en video från sommarens bästa konsert på siesta.
för att jag blir lyrisk varendra gång och vill vara där igen.



sommar!

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback