7 juli.

idag tog vi en promenad till stan jag och kim.
gymmade på balkefors och uträttade ett och annat på stan.
väl hemma igen gick jag upp till lägenheten och målade lite.
imorgon ska jag måla resten, vill måla klart alla vita väggar nu så
jag får börja med min målning!

kvällen spenderades tillsammans med emelie och kim.
en trip till valbo och en film hemma hos kim.
lika mysigt som vanligt, vi skriker, äter glass och kastar toalättrullar
på varandra. men ack som vi gillar varandra ändå.

förövrigt även bokat biljetter till takida och backyard babies i stockholm
i augisti! underbart med park sommar!! hoppas jag får ledigt dagen efter så ska
vi åka massa karusell på grönan också!

nu ska jag sova, lyssna på lite mera musik först bara.
melissa horn. fantastiskt !
och i augusti väntar även lasse i linköping.. och förmodligen även lasse i gävle.
för är han i gävle måste man ju dit eftersom de liksom är nära. och två gånger lasse
har ju aldrig skadat förut! ;D ta väl han om er.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback