27 juli.

helgen är slut och jag har ledig vecka. underbart!
har tillbringat kvällen i ytterbyn hemma hos chricken.
myst i massor med kattungarna, söta söta!

nu till det vesäntliga, stavning?, håll i er.
jag, sara peggy hägglund, kalla mig vad ni vill, har beställt tre stycken böcker på cdon.
jaha?! tänker ni som inte känner mig,
VA?! tänker ni som känner mig.. och ja, det är sant. men av rekomendationer av vänner
och bekanta beställde jag tre böcker som jag tror jag kommer gilla.
har inte läst en bok sen jag gick i skolan.. men det ska nog går bra.
måste ha något att göra på flygresan och jag hoppas jag lär mig att gilla bokläsning! :)

nu ska jag sova, imorgon ska jag nog börja med min målning kanske.
om inte vädret är för soligt och fint för att vara inne såklart! ;D
nog om det, godnatt med er.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback