12 juli.

okej, jag vet inte rikigt var eller hur jag ska börja.
just nu skulle jag nog kunna skriva hur långt som helst men jag
ska göra mitt bästa för att inte göra det.

spenderade åtminstonde torsdag och fredag i stugan tillsammans
med storasyter, pappa och kia, pappas nya tjej.
efter massor av båtåkande och ett besök på min favoritrestaurang
insåg jag hur sjukt bra jag trivs där ute. hav överallt.
har sprungit runt där sedan jag var en lite kid och ska så göra framöver också.
tack tack tack för två underbara dagar.

gårdagskvällen spenderad hemma hos emelies pappa på stan.
jag och fröken jansson drack vin och diskuterade det mesta och ingenting.
och jag kan dagen till ära inte göra mer än att erkänna mina brister och
dra en djup suck över mig själv.
det är som för alla, det alla människor strävar efter oavsett om de själv är medveten om
det eller inte, det alla människor någon gång behöver.
vi kan enkelt beskriva det med det lilla ordet bekräftelse.

nu ska jag ta en powernap, sen blir det nog lasangemiddag hemma
hos anna och sedan på något sätt ta mig ut till josefine.
där ska jag och tjejerna korka upp vinflaskan och förhoppningsvis
ha en lika rolig kväll som vi brukar.
ta hand om varandra. - peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback