penicillin.

nu äter jag penicillin igen, den här gången för en inflamation
i foten. hej försvinn snarast tack.

för övrigt så har jag åkt massvis av skidor idag.
varit i skidskolan och sen åkt och latjat lite med annie larsson.
knackigt! haha. :)
kvällen erbjöd en pizza på brants med kusinvitamin och några andra filurer.
annars lär det väl ska bli en nykter helg för stackars peggy sue som tänkte
låta penicillinet verka för att spara på krafterna till nästa helg.
födelsedagsfest x2 nästa lördag. wiho jag ska baka tårtor!

annars är väl allt ungefär som vanligt,
jag springer runt med ett leende på läpparna och skrattar
åt det mesta även stunder då jag saknar emelie som mest.
jag hoppas hon kommer på besök i vinter. :)

nej nu är ögonen trötta, sov gott med er.
/ peggy sue


hjärter dam & fröken svår

kommentarer
Postat av: Emelie

åååååååh.
ja har tråkigt, de är lördag o ja kom precis hem
från jobbet. ja vet inte vad ja ska göra o inge roligt folk heller :/ va hemma NU o lek me meeej!
dessutom så tror ja att ja håller på att bli galen, tappa förståndet eller nått! men oböand pirrar de i magen som att den påstår att ja skulle va kär! de är ju inte möjligt?!
miss you !!!

2008-01-05 @ 18:07:16

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback