kreativitet.

hej kreativitet.
jag har byggt ett mumintroll av snö bredvid liften.
jag har pysslat ihop ett halsband av tjugotvå kondomer.
jag har bakat tårtor, skrivit lappar, slagit in pennor i folie
och blåst upp ballonger.
imorgon är det födelsedagsfirande av rang.

jag börjar bli sjuk, feels like en zombie och att jobba imorgon
känns mer än omotiverat..
familjen larsson bjöd på mat ikväll, det tackar vi för. gott som sjutton.
jag saknar pappas mat.

dagen har varit upp och ner, kall och iskall.
och till viss del trött på inget men samtidigt trött på allt.
tack till trolle junior som sa något jag faktiskt uppskattade.

jag ska sova nu. ta hand om varandra.
imorgon kör vi på nya friska tag, oavsett hur jag mår
så ligger vinet på kylning redan. woho! :)
sov gott med er. hjärta. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback