förvirrad.

återigen en söndag med gängvila.
imorgon väntar skidskolan!

det är snö ute, men inga stjärnor idag tyvär.
annars gillar jag stjärnor, man kan liksom titta på
dom så länge utan att förstå varför de egentligen finns där.

känns som det är mycket man inte förstår just för tillfället,
kanske egentligen inte värt att lägga energi på.
inget värt nåt som inte inger hopp som lasse så klokt säger.

jag fick åtminstonde ett bra slut på världens kallaste arbetsdag
med varm saft och skoteråkning.

just nu saknar jag emelie, saknar nån att kasta elaka tomten på innan
vi ska sova eller helt enkelt bara nån som ger mig tips och goda råd
så jag kan göra helt tvärt om. och som trots det gillar mig ändå. :)

nu ska jag blunda snart, undra om man flyttar hem till mor o far igen
till våren? det känns lite underligt faktiskt.
ett godnatt sms och jag skulle sova som bäst.
en del av mig vill bara krama dig. sov gott. / peggy.



kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback