2008.

nyårsafton igår.. det var en annorlunda sådan.
hej och välkommen 2008 tänkte jag nykter och glad som jag var
tills jag kom hem till vårt kära hus.

jag vet inte riktigt om nyårsafton är något för mig längre,
verkar inte spela nån roll vilket tillstånd jag befinner mig i kvällen till ära heller.
förra året sabbade jag nåt som betydde mycket.. och i år, ja i år?
sjukaste jag någonsin varit med om och trodde ett tag det var en dröm.
trodde inte att det fanns ett sådant beteende hos folk.
men nu är det bara jag emma och lillkocken i huset igen.. det känns bra.

nu ska jag ta en dusch, vi har spelat massa fotboll ikväll.
skoj som tusan! sen blir de sängen.
god natt med er. / peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback