snöflingor.

det snöar faktiskt ute. igår kändes det nästan som att våren var här.
men jag gillar snön så det är bra.

för övrigt är väl allt ungefär som det brukar vara.
clinic igår för att sen åka hem och kolla på one three hill.
vi har precis ätit frukost och sitter nu och kollar på one three hill. haha sällan!
jag har även införskaffat mej en bok med godnattsagor vilket emelie
och emma tyckte var en toppen idé. eller kanske inte. men den är söt.

annars är det lite ensamt ibland och jag saknar nån att krama på.
men melvin är mjuk och har ett stort hjärta så jag får nöja mej med en 
nalle när ensamheten blir alldeles för ensam. wierd. 

jag vill tro, åtminstonde lite.. inget värt nåt som inte inger hopp?
men jag vill.

jag väntar på massa bra skivor från cdon igen.
för övrigt är jag mest glad över att emelie är här, nu har jag nån att titta på
stjärnorna med precis som förut. och nån som förstår varför jag saknar dig ibland.
gah. uh. give me a private lasse session eller nåt.
ta hand om er. / fröken svår. 

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback