pärlan.

nu är emelie här, efterlängtad som få och allt är precis som det brukar vara.
skratt, flum och en lördag med fest. kan inte bli annat än tappat! :P
 
för övrigt har emelie införskaffat en söt pärla men jag saknar mupen lite ;D
jag ska ta mig i kragen och platta håret o leta genom garderoben innan emelie
gör det sen bär det av till brandt's för lite käk. gott !

emma var i göteborg i torsdags. hon är söt och gjorde precis som min syster
gör när hon är ute på roadtrips utan mej. hon köpte något roligt åt mig.
jag fick en randig äggkopp, värsta trofén till mina ägg. haha.

och jag känner inte riktigt , och jag lever inte riktigt
under dagarna som inte riktigt finns, men så kommer en säsong igen
och strömmen går igång igen, och nätterna blir ljusa
och jag känner och jag lever, och jag minns


att allting, allting, allting, allting, allting ja allt , är nästan perfekt


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback