ledigt.

vi har storstädat huset och nu tvättar vi.
duktig idag!

sitter hemma hos annie och snor en massa kort från hennes dator
till min dator! :)
det står mat i ugnen och jag är hungrig.
annie och emma smet till affären och lämnade mig med mat och tvätt.
men jag gnäller inte. maten lagar sig själv och tvätten tvättar sig själv.
tackaaar.

för övrigt är väl kan varken jag eller emelie klokast eller
de som tänker först och handlar sen.
men så länge man har roligt, gillar det man gör och är bäst tillsammans
så får man göra precis som man vill :) så de så emelie!

är det någon som har lite bra musik att rekomendera så
är jag öppen för de flesta förslag! :)
sköt om er. / peggy


kommentarer
Postat av: Emelie

lifehouse är sjuk bra!! tankaaaaa :D

2008-02-07 @ 21:39:12

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback