it will be me.

det är grått ute, nästan regn. jag är ledig idag.
vi har åkt skidor och tagit en fika i toppstugan såklart. som alltid. :)
igår hoppade jag svarta hoppet. woho. lite smånöjd där faktiskt.

för övrigt är jag helt ensam hemma nu, det var längesen så det känns faktiskt otroligt skönt.
i veckan får vi paket igen, det är alltid roligt att få paket. igår fick jag paket med massa kläder i! :) 
om någon dag får vi paket med massa roliga saker från cdon. wiho. jag har köpit en skiva
från lejonkungen. jag ska somna till den varje dag. också en skiva från astrid lindgrens alla filmer. thats me. och en massa andra skivor också förresten. och så sunes jul också.

jag vill se på lejonbebisar och somna under en massa massa stjärnor.
där det är varmt och man får bada med delfiner.
och när jag kommer hem vill jag att det ska vara som innan jag åkte, vilket jag redan
nu vet att det inte kommer vara. men jag vill.
mest av allt vill jag att emelie ska komma hit faktiskt, jag vill dricka grönt thé och låta henne förklara allt det där som känns jobbigt, hon är bra på det.

jag borde laga mat, jag vet precis vad jag vill äta och ska laga det också.
det känns bara lite extra tråkigt och omotiverande i ett kök som ser ut som helvete.
om inte annat fick jag en rolig leksak i mitt kinderägg idag, wiho. haha.
också är jag en stjärna på att spela luftgitarr med plektrum för lotta.

har nog inte så mycket mer att skriva just förtillfället vilket kanske märks,
jag skriver mest bara för skrivandets skull. det är liksom ett bra tidsfördriv och ett
ännu bättre sätt för att fördröja tiden innan jag är tvungen att resa mig härifrån och gå ut i
det äckliga köket.

jag skulle kunna avsluta det hela som alla andra gånger med ett sköt om er,
vilket egentligen är ett rätt bra avslut eftersom jag tyvär inte alltid är nära nog för att konstatera
att ni faktiskt har det bra och tar hand om er. men istället avslutar jag det hela alldeles för öppet och ärligt för att egentligen vara mig med att jag faktiskt saknar dig och att jag har en söt bakgrund på min alldeles egna dator.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback