söndag.

igår var det utgång som stod på schemat!
båda systrarna hallberg infann sig i stan vilket var mycket trevligt!

hamnade på efterfest och hamnade i min o emelies gamla lägenhet!
kändes nästan som hemma! :)
fick skjuts hem av emelies broder johan så jag fick somna sött i min egen säng! oslagbart!
nu ska jag åka till valbo med syster och två flickor till.. handla för alla dom där pengarna jag inte alls har egentligen.
ge mig ett par skor så jag kan visa mig ute i vinter! :P

kommande vecka ska jag försöka hinna med allt och alla plus tvättning och så småningom packning.
det bästa med att vara hemma en kortare stund är att de flesta vill äta mat med en vilket innebär att man hemskt sällan behöver anstränga sig att laga något när man är hungrig ;)
gosh. snart så.
någon som har en teve till utlånes i fyra månader kanske? :)
ta hand om er! pusskram / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback