28 december.

igår var vi på brandt's, vi var rätt ensamma om man jämför med hur det brukar vara men det blir vad man gör det till och med ett underbart sällskap så blev det en kväll med mycket skratt.
öl på golvet, street och födelsedagsbarn. sneakers is the shit!

min andra hälft ska flytta långt långt från mig. hon ska bli en fucking german men jag kommer gilla henne lika mycket ändå. jag hoppas hon kan komma hit först, jag måste få säga hejdå för en lång lång tid.
hon kommer knäcka mig i det tyska språket sen... fast det krävs ju såklart en del för att slå min briljanta tyska så hon har ju lite att jobba på. eller inte kanske..

nu har jag betala två räkningar, grr den dagen man står utan jobb i april någon gång nästa år kommer man få gå ut och samla burkar för att överleva känns det som, kommer det fler räkningar ju äldre man blir eller hur fungerar det där?
hade ju kunna önskat att tomten tog med sig min telefonräkning hem till nordpolen för den är nog inte att leka med, tre månader och en av dom befann man sig i thailandet. hoho det blir inte roligt!

undra om jag ska åka skidor idag eller om det blir en dag hemma.. jag och amanda ska iaf baka tårta senare och åka till födelsedagsbarnet.
ta väl hand om er.
kom hiit.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback