julafton.

jag har ju faktiskt redan bloggat en gång idag..
men eftersom jag fått klagomål eller kanske önskemål av min kära vän att jag ska göra det oftare kommer det dagen till ära faktiskt ett inlägg till.

efter att jag öppnat paketen och tagit mig en dusch tog jag mig en promenad över gatan till carls lillasyster anna där carl, anna och carro befann sig och bjöd mig på julmat med massa lax :) gott!!
vi myste till kalle anka och tittade på kan du visla johanna precis så som man ska göra på julafton.
och jag fick mitt efterlängtade te av carl!
jag har precis kommit hem därifrån och oj så kallt det var ute, jag har även tappat bort en av mina bästa mössor även om alla är bäst på sitt sätt vilket känns sådär bra! typiiskt.

min söta vän emelie j har gett mig en riskokare så nu överlever jag vintern. kan ju hoppas hon kommer hit och laga sweet and sour åt mig också ! även fått massa massa ris och det står även på förpackningen att det är importerat från thailand så jag kan ju inte känna mig annat än hemma... eller kanske borta när jag äter det. gott åtminstonde ;P

hm jag har ont i trampdynorna fast på fingertopparna.. vet inte riktigt vad det heter. men ni vet där fingeravtrycken sitter... eller det som blir ett fingeravtryck kanske.. hm jag undrar om det är för att jag nästan frös ihjäl mina fingrar igår eller om jag har gjort något jag inte vet om. wierd.

nej nu ska jag sova så jag är pigg imorgon, åtminstonde så pigg man kan bli med denna hosta men jag hoppas slippa hosta inatt iaf! :)
ta hand om er och återigen god jul!
sune rockar. / peggy.

kommentarer
Postat av: annalj

Goood Jul :)

Jo men du vet hon var lika laddad som alltid, och mest laddad var nog hon över att slippa vara hemma, utan alla fick komma hit.

Huset står kvar, hoppas skidbackarna är snäll mot dig i vinter :)

2008-12-25 @ 00:32:33

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback