8 december.

igår var vi på julmarknad. fikade i en riktigt hembyggdsgård. mysigt!
dagen spenderad i gävle. lunchat med syster o henke och även busat lite med elias :)

ikväll ska jag äta julbord med pappa, kia, emelie och syster på min och systers favoritrestaurang.
får se vad morgondagen erbjuder mer än en spruta och klippning av håret.
förövrigt är det grått och kallt ute, man får gå runt och mysa i varm jacka och mössa vilket inte är helt fel men jag hade inte tackat nej till lite mera snö.
läste om thaliand i en tidning idag... blir lite smånostalgisk och saknar dagar och veckor på andra sidan jorden.. afrikavärme och thailandsbus. jag lägger upp lite bilder istället för att liva upp det hela.
ta hand om er! / peggy.



elefanterleka :)
isak :)trioneliasfina hattar !
emelie spelar vackertfrån vår roadtripadam o stevebucket är vår grej

halvnakna kattflickan, buckets, moped med fyra thailändare, ris med sweet&sour, salt i ögonen, kackelackamord i duschen, seveneleven, hej vi pratar med dej efter några öl, fuckinggerman, sandslottsbygge
jag kan bara konstatera att det är tur att min kära vän emelie hittar till branäs så vi kan titta på fyllefilmer från thailand och savannfilmer från afrika ;) frågan är vilka som är bäst. jag röstar på intervjun med mig från koh chang. :P
Über Alles !!

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback