5 december.

sitter och väntar på att papi ska komma och hämta mig så vi kan åka och luncha.
jag har faktiskt varit vaken ett tag nu, blev väckt imorse av att en kär vän skickade sms.
de få gånger jag har ljudet på på min telefon är enda gången jag får mess när jag sover ungefär.

ikväll kommer syster, sisella, britta och stjärnlinnéa hit!
ska bli sjukt trevligt att träffa stjärnan, nu kan vi tappa allt tillsammans igen några dagar :)

jag har plockat fram vinterjackan.. vinterskorna står i hallen och väntar.. alla mina mössor vill bli använda samtdigt och garderoben är full av halsdukar och sjalar.. har även letat fram alla vantar som farmor stickade åt mig förra vintern!
efter att ha gått i klänning och flipflops hela hösten så är det dags att klä på sig igen. det känns lite jobbigt ibland, fast ändå underbart och mysigt med vinter. när det är kallt får man kramas på vem man vill.. fast det får man nog annars också...

nu blir det mat med papsen!
dyker säkert upp här senare :) / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback