4 december.

jag är hemma på svensk mark igen.. efter en massa krångel och en väska som kommer hem imorgon.
det känns både skönt och konstigt att vara hemma igen... kallt också.

glömmer hela tiden att det numer finns å ä ö att skriva med så jag får hela tiden göra om. morr.

kom hem vid åtta, kimen hade lovat oss tacos så det var bara att ta en dusch och återvända till mitt andra hem för tacomys och en massa skratt. känns kanon att kimens mamma välkomnar mig och emelie hem med en äkta sangsombucket med sprite och red bull i en äkta thailändsk röd hink! haha kunde inte blivit mer klockrent :)

imorgon ska jag luncha med min papi!

vet inte riktigt vad jag ska skriva, önskade jag hade sladden till min kamera här men den är tyvär i min packning.
jag håller en tumme för att den dyker upp imorgon.
förövrigt är det mesta sig likt, jag borde sova men ligger istället med datorn i knät och skriver, lyssnar på musik och funderar över allt och inget.
nostalgiska, konstiga, underbara minnen och en underlig längtan efter inget alls.
denna höst har gett mig så otroligt mycket.
vinter snart, saknade vänner kommer lite närmare igen.
ta väl hand om er! jag återkommer en annan dag.
nu ska jag sova ensam i en säng för första gången på 52 dagar.
godnatt vänner. / p.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback