24 december.

jag har sovit många timmar inatt.. först tre timmar efter jobbet. sen åt jag kvällsmat och kollade på teve där jag såklart somnade.. så jag intog sängen och sov i elva timmar till. härligt.
jag känner mig lite piggare just nu åtminstonde! :)

har ätit frukost till hitta nemo som gick på teve, ska ta mig en dusch nu.
sprang på julklapparna på vägen så kunde faktiskt inte hålla mig längre så nu är dom också öppnade.
mycket nöjd blev jag :)

får se vad jag hittar på resten av dagen om jag blir hemma med richards familj eller om jag våldgästar nån annan.
just nu har jag iaf troget sällskap av richards hund! :)

nej nu blir det en dusch till att börja med!
god jul på er och ta väl hand om varandra.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback