23 december.

jag får ett rus på msn. lagga mindre.

idag kommer stjärnan, syster och anna ha julvaka och åka på roadtrip till macken i hagaström.
jag har inte varit med på tre år nu, för två år sedan var jag sjuk i halsfluss och förra året var jag här i branäs.
och gissa i år, jo då är jag både sjuk och i branäs!

har jobbat idag, vaknade runt fyra imorse av hosta sen sov jag sådär.
oscar fick dock ta dagens sista lektion så jag kunde åka hem, sliten som ett djur.
men det är bara att vara glad och koppla bort hur man mår under lektionerna.
nu har jag åtminstonde sovit i några timmar..

imorgon är det julafton, då får jag öppna julklappar.
får se om jag orkar pallra mig någonstans imorgon eller om det blir en julafton i soffan.
hoppas på att vara piggare till torsdag så jag kan jobba igen iaf, får ju ett psyk om denna hosta blir lika lång och jävlig som sist.

gaah nu ska jag försöka lista ut vad felet på msn är. psyk psyk psyk.
krya på mig. / peggy.


kommentarer
Postat av: pemelie

glad blir jag när du skriver blogg.

ledsen blir jag när du är sjukling!

nästan skulle ja komma med kukelimuckmedecin till dej. krya på dej hjärtat !

2008-12-23 @ 18:45:38
Postat av: emmalu

nar mealu sager hej, sager peggysue hejda..

jag saknar mitt sunshine. iaf nu nar jag ar mitt ute i ingenstans utan sallskap. okejda, jag har micke. men han ligger och sover nu efter all julmat. vi har ate kangrukottbullar ;D mycket gott. ska forsoka hora av mej nan dag innan nyar. krya pa sej!

2008-12-24 @ 07:50:58
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback