21 december.

idag har jag åkt skidor! åtminstonde två åk sen blev det lunch och mys på brandt's med lotta och amanda! :)
imorgon är det dags för att jobba, skidkskola hela dagen lång vilket ska bli riktigt roligt!

förövrigt är jag hur trött som helst, har kollat filmen om lars winnerbäck men finns det egentligen någon som tror att jag höll mig vaken hela? äns inte idé att försöka lura någon...
tror nästan jag ska inta sängen för en lång och behövlig sömn faktiskt!

annie kommer förmodligen upp tidigare än vad det först var tänkt vilket ska bli sjukt roligt!!
vi har en del att prata om eftersom vi inte setts sedan siesta som var i maj! :)

nej nu ska jag ge upp det här, brist på ord att skriva.
jag återkommer en annan dag då orden kanske är fler och mer intressanta.
ta väl hand om er. / peggy

kommentarer
Postat av: emmalu

va kallt de later i din varld peggysue. har borjar de antligen bli lite varme. ;D

om du ska fa ett vykort har i framtiden, sag inom en manad sadar. vill du ha det till branas da? ;D

2008-12-22 @ 09:53:49
URL: http://emmalustig.blogg.se/
Postat av: niggah

sarah. jag tycker de är tråkigt när du inte updt så ofta.. jag bheöver nått jag kan ängna mej åt när jag har tråkigt. ibland går ja in på din blogg 5 gånner på 5 minuter, men den ser lika ut varje gång ;D snart får ja öppna min juleklapp ;D

2008-12-22 @ 23:18:14

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback