17 december.

jag är i branäs igen! träffat några gamla vänner idag.
och även haft ett lååångt samtal med annie i telefonen, jag tycker hon ska komma hit nu med detsamma :)

vårt hus e stort, lite klent med möbler men jag och richard väljer bland det som finns och pimpar våra rum!
tss, nedå, jag och annie är rumsgrannar, utan dörr emellan.. så man kan väl egentligen säga att vi delar rum fast vi inte ser varandras sängar :P haha det kommer bli en bra vinter.
jag har lite klent med saker i mitt fönster, har två kort och en sångtext och bild från emelie.
skicka nåt kul till mig ! gondolvägen 1. 680 60 sysslebäck är adressen, jag gillar post så länge det inte är räkningar! :P

imorgon ska jag jobba lite, och på söndag öppnar vi!
sen är det nästan jul, då får man öppna juleklappar, jag tror jag har vart ett snällt barn i år för jag har massa juleklappar som väntar på att bli öppnade! :)
nu ska jag sova, trött idag.
ta väl hand om er så återkommer jag en annan dag! :)
puss o kram / peggy

gaah, kan man lura sig själv? :P

kommentarer
Postat av: jonas.

när det kommer till dörrar.... there will be blood!

2008-12-18 @ 22:21:50

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback