16 december.

idag har jag lunchat och sagt hejdå till tjejerna.
jag har även packat i massor och imorgon ska allt bäras ner i bilen...
jag ser inte fram emot den dag jag ska bära upp allt dessa tre trappor igen.

ikväll har jag sovit till beck i emelies säng, fått julklapp som inte får öppnas föräns på julafton! gah :P
till sist var jag tvungen att säga hejdå till fröken jansson och till herr thorell! söta dom där två! ;D

nej nu ska jag sova, imorgon bär det av och jag ska räkna ner dagarna tills annie larsson kommer!
vilken vinter vi ska ha i år igen :)
ta hand om er! / peggy. 


                                                        

trion och trollet.
jag kommer sakna tacos och oth på söndagarna! :)

kommentarer
Postat av: Italiano

alltså shit, va är de för fel på mej? va fick ja tolfte av denna gång? totalförvirring för fröken j.

pussss min sköna ;)

2008-12-17 @ 11:59:26

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback