14 december.

vilken jävla helg!

fredagen tillbringades hemma hos niklas med diverse goa vänner.
vi hamnade till sist på elvis, påvägen dit gjorde vi snöänglar som slutade med vänner i hög i snö.
underbart rolig kväll som avslutades med efterfest även den hos niclas sen taxi hem till familjen jansson.

igår var jag till valbo med syster efter att ha pallrat mig hem från emelie...
gårdagskvällen spenderade jag hemma hos kajsa med tacos, vin i överflöd och bästa tjejerna.
skrattade och flummade och hamnade tillsist på lobby.
efter skattjakt, snöpromenad och väntades i soffan på johan fick vi åka in till gävle och äta på max!! gott!

idag har jag spenderat dagen hos familjen jansson. sett filmer, ätit pasta, mysit och haft det bra.
hämtade stjärnan i gävle för en stund sen och nu ligger jag här i min säng.
ett fåttal dagar kvar till flytt, det blir nog bra, jag vet ju liksom inte vad jag riktigt pysslar med längre :P

kommande dagar har jag mycket att utföra och jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska få tiden att räcka till. men det visar sig nog som allting annat.
jag behöver sömn nu... i massor. /peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback