12 december.

förutom att jag kollar på andra avenyn eller hänger på blocket hela dagarna har jag hunnit med en fika hos fröken holmgren och en trip till valbo idag.
jag tog en trip till ikea, det var sig likt, mysigt, juligt och jag köpte som vanligt saker som jag inte alls tänkt att köpa men som kan vara bra att ha. också såklart ett gosdjur som förra julen... för tio kronor går ju faktiskt till kids som behöver dom.
även skickat ett sms idag så jag skänkte femtio kronor till plan idag. jag har egentligen inte en krona över men det finns ju faktiskt fler i världen som har det värre än mig :) så har man råd och dricka vin har man fan råd o skänka en peng till söta kids i världen. dock har jag glömt att skicka en julklapp till mitt fadderbarn, eller jag övergav uppgiften till min far och syster eftersom jag var i thailand så dom har glömt det! morr.

hänger på blocket och letar en bil, vill inte gå med min teve och alla mina filtar och andra mysiga saker till branäs.. typ fia med hutt och tre i rad med shots :P
men det är ju sådär lätt när hälften av alla bilar är en hundyai eller en renault och jag aldrig i mitt liv ska lägga en krona på en hundyai och när min bilkunnige vän peppe kläcker ur sig följande "ja köper du en renault så får du hitta någon annan än mig som ska mecka om nåt går sönder för det finns inte en chans att jag äns petar på den"
hm, men nu har jag iaf hittat en söt bil som jag hoppas är bra.
jag tar fram fina så får pappa o peppe avgöra resten medan dom tar fram bra bilar så får jag avgöra utseendet... vårt samarbete går sådär bra hittills :P

nej nu ska jag ta mig en dusch, hoppas mamma börjar med maten snart.
jag fick välja, gissa vad det blir fröken j? KYCKLING o LIIIIIIIS såklart ;)
ta hand om er, jag ska nog ut på bus ikväll.
/ peggy.


kommentarer
Postat av: emmalu

Peggysueee.

fyllekajja, trodde du skulle sitta vid datorn och prata med mej nu nar jag ar har, men icke!

nu ska jag ga och forsoka sova bort min bakfylla, den ar jobbig idag. och sa minns jag inte hur manga minuter jag har sovit. har mest forsokt hittat hem, haha. saknar dej!

2008-12-13 @ 02:28:10
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback