10 december.

nyss hemkommen, började kvällen hos fia som fyllde år idag.
fika och sjukt god tårta. säker sådär hon :)
hängde med storasyster och sällskapet på quiz och skjutsade till sist hem halva högen.

idag fick jag paket på posten, man får köpa julklappar till sig själv... jag har köpt ganska många vid det här laget med tanke på att min ekonomi inte alls är gjord för det.
imorgon ska jag tvätta om jag tar mig till tvättstugan med all min tvätt vill säga, kan hända att jag fastnar nån stans på vägen eller halkar ute på gatan... men jag har mycket tvätt så jag borde landa mjukt.

kan även glatt konstatera efter dagens quiz att jag, peggy i egen hög person, är en av dom där glada lätt påverkade personerna som visas på skärmen på kharma under hela quizen. samma bild hela kvällen...
det tog mig cirka tio minuter att inse att det verkligen var jag, började med att jag insåg att alla kläder och halsbandet på personen på bilden faktiskt hörde hemma i min garderob.
till slut vågade jag fråga sällskapet om det verkligen var jag på bilden och svaret blev i kör att "ja men redan, du var även med hela kvällen förra veckan men då var det en annan bild"
okej.. ni kan efter ett litet övervägande även kalla mig linslusen.

ibland vill jag bara skrika rätt ut att kom på något eget !!
men jag hoppar över det och bestämmer mig för att sova istället..
kan finns en del av värmen kvar.
godnatt gott folk / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback